Ingen bra uppladdning…

med glass innan ett dubbelpass på Friskis men det smakade gott. Jag var värd på både medel och station men det gick. Man anpassar träningen lite när man vet att man ska vara där lite mer än två timmar. Jag hade med mig två smörgåsar som jag åt mellan passen och efteråt. Inte det bästa kanske men bättre än inget. Nu är jag trött och det känns i kroppen att en träningsvärk är på väg.

Nästa vecka hoppas jag vi kan gå på både babysim och rytmik. Parveln verkar lite bättre i näsan så det ska nog gå bra.

Kommentera

