Fyrkantiga ögon

I dag har jag varit ganska inaktiv. Hade en plan att träna lunchpass men jag vaknade halv tio. Innan jag fick i mig frukost och Parveln fick i sig sitt andra mål för dagen blev det för stressigt att gå iväg. Så dagen har mest innehållit lek med Parveln, tvätta och titta på tv-avsnitt. Just nu kollar jag på gamla avsnitt från Grey’s anatomy. Även om jag har sett dem förut är det kul att få en liten tillbakablick.

När Fredrik kom hem blev det inte så stor förändring. Efter middagen hamnade vi i soffan och brände av några avsnitt av Haven. En serie vars kvalité som går upp och ner. Vissa avsnitt är spännande medan vissa undrar man om de hade idétorka.

Kommentera

