Ett sorgligt besked

Min vanliga morgonrutin är att ligga kvar i sängen och kolla Twitter och det var så tråkigt att läsa att Steve Jobs avlidit. Man har ju förstått att han varit svårt sjuk väldigt länge men det är ändå sorgligt när verkligheten kommer ikapp.

Men han har lyckats gör mig beroende. Sedan jag köpte min första Apple-pryl ville jag bara ha fler. Och det har inte slutat än. 2007 köpte jag min MacBook och jag blev fast. Efter det skaffades iPod, AirPort och 2009 blev jag ägare till min första iPhone.

Tack Steve Jobs för att min vardag blir bättre och framför allt roligare!

Kommentera

