Tisdag

I morse försökte jag packa så lätt och smidigt som möjligt men det gick så där. Man märker att vagnen tar en hel del. Det är så lätt att stoppa den i korgen men när man ska bära allt blir det världens packning. Men fick med mig ombyte, leksaker och filt till Parveln i en ryggsäck.

Mamma & barn-gympan på KMTI var ok. Det var svettigare än vad jag trodde men inte så mycket fokus på bål och styrka som jag hade hoppats. Jag ska prova på torsdag och då kanske det är bättre eftersom passet heter core. Parveln skötte sig jättefint. Först satt han och sparkade i takt i babyskyddet men sen fick han komma ut på golvet och gympa med. Han slår mig i rygglyft med hästlängder.
Efteråt blev det lunch på Oliven med föräldragruppen. Det smakade riktigt gott då jag var jättehungrig efter träningen.
Väl hemma provade jag att bära Parveln i en Ergo bärsele som jag fått låna och efter lite trix gick det bra. Han somnade till och med en stund.
Senare på eftermiddagen mötte jag upp J och A på Happy Kitchen för en sushi middag. Nu var det länge sedan jag åt sushi och såg fram emot det men det smakade inte som det brukar. Det var gott men inte det lilla extra som man ska känna ibland. Det var i alla fall roligt att snacka lite med tjejerna och Parveln skötte sig fint igen. Är så glad att det oftast går så bra att ha med honom.
Kommentera

