Poncho?

Jag var på stan en sväng i dag och det blev ett impulsköp av en skjorta på H&M. Jag är så trött på alla mammatoppar just nu. Det känns som jag går runt i fyra tröjor ungefär. Jag måste ta och göra en rensning av garderoben snart. Även om jag inte är tillbaks som innan graviditeten finns det säkert kläder som inte använts på länge som jag inte kommer sakna.  

Sen hittade jag en poncho också men jag är tveksam. Jag beställde en förra hösten men den blev restnoterad hela tiden så till slut borde väl även H&M fatta att det var slut på lagret. Hur som helst, det blev ingen den gången men nu när jag provade denna kändes den ganska stor och det är bara one size. Jag som är kort kan det se lite roligt ut. Den sitter bra upptill men den blir mycket runt rumpen. Har provat andra i andra affärer och det är samma sak fast de kanske är lite tunnare i materialet. Men den här var skön och borde vara super nu under hösten och kalla vinter dagar. Köpa, inte köpa? Jag har i alla fall lagt undan en tills i morgon. 
Kommentera

