Torsdag

I dag träffade jag Reina på Happy Kitchen. Vi åt en lunch tillsammans och sen gick vi till King Creol och tog en fika. Alltid lika kul att snacka och träffas och nästa gång blir väl till jul då hon kommer till Sverige igen.

I morgon ska jag handla det sista inför kalaset jag ska ha på lördag. Sen får jag se om jag hinner baka något mer. På lördag ska jag bara hämta smörgåstårtorna på Ica Maxi. I dag var jag på systemet och köpte vin och kände mig helt vilsen bland hyllorna. Inte så att man springer där så ofta längre.
Men det ska bli kul med lite kalas. Först kommer familjen och sen vänner. Sist jag firade födelsedag ordentligt var när jag fyllde 25 och det var ju fem år sedan.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera

