Öm och ont

Jag var och tränade i tisdags för första gången sedan… december. Då gjorde jag sista passet på Friskis innan jag blev allt för stor och flåset inte riktigt hängde med.
Jag orkade mer än jag trodde konditionsmässigt men styrkan fanns inte kvar över huvud taget. Och det kändes mindre smickrande när brösten gungade åt ena hållet och magen fladdrade åt andra hållet. Men någon gång ska väl man få lite fason på kroppen igen, förhoppningsvis. Och nu har träningsvärken kommit som på beställning och det gör mest ont i sidan och magen.
Öh!

Kommentera

