Shopping

I eftermiddags hängde jag med kompisen R och vi började med lunch tillsammans med våra män på Pasha. Sen gick vi och våra bebisar in till stan och R shoppade loss ordentligt. Jag såg en top på Lindex som bara kändes att den ska med hem. Höstig och fin.

Bild från Lindex Shop Online

Sen har jag letat efter en haklapp med uppsamlingsficka som inte är hård. Den vi har är för lång till Parveln då han sitter i stolen. Såg en på Feeling men får se om jag köper den. Har kollat på Tradera och där finns en del roliga. Det beror på hur budgivningen går. Blir priset med frakt minst lika dyrt köper jag nog i affären.

Kommentera

