Denna värme…

Kan det inte bli lite svalare om dagarna? I år har jag inte vant mig vid värmen och tycker det ska bli skönt med höst. Jag antar att jag är ensam om det men orkar inte bli klibbig så fort man tar ett steg eller får huvudvärk efter minsta ansträngning. Det är lättare men kyla, man kan alltid ta på sig kläder om man fryser men man kan inte vara mer än naken liksom. Nu är det min tur att klaga lite då alla andra klagade i vintras på all snö. Varannan facebook-status handlade om snö eller SJ typ. Jag tyckte det var skönt väder men kanske får skylla på graviditeten.
Det är nästan så jag längtar till vintern och jag skulle gärna vilja att vi kunde åka mer skidor i vinter. Har faktiskt börjat kolla på nätet efter skidsemester. Nu när man är mammaledig kan man ju åka andra veckor än högsäsong. Parveln kommer väl vara så pass stor att man får skaffa en pulka och det blir säkert kul. Lika kul för Parveln som för föräldrarna, eller jag åtminstone, hehe.

Kommentera

