Nya skor

I dag fick jag mina nya skor med posten. Jag beställde på nätet i lördags och i dag levererades dem. Ett par svarta ballerina i skinn från Vagabond. Jag såg ett par vita i affären och provade dem men dagen efter när jag skulle köpa dem var de redan sålda. Typiskt. Mjuka och sköna och förhoppningsvis får jag inte skoskav som i mina gamla.

Bild från http://www.vagabond.com

Nu ska jag bara göra ett röj i källaren och i klädkammaren och sortera, slänga eller sälja skor jag inte använder eller behöver.

Kommentera

