Rea

I dag gick jag och Parveln ner till stan. Jag tänkte hitta lite kläder i nästa storlek och man får passa på när det är rea.
En blå sjömansbody har Parveln nu och den har används flitigt. Den är så söt att jag ville ha en till. Den röda är storlek 74 så den får vänta till hösten men den sista är 68 och jag tyckte färgerna var så härliga. Jag upplever att Kapp Ahls är rymligare så den kanske också får vänta ett tag.
Men inga mer bodys. Måste hitta byxor och tröjor i 68. Får ta en tur till Bergvik nästa vecka och kika.


– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera

