Roadtrip

I fredags åkte jag och Parveln till Mariestad efter en lunch med Fredrik. Resan gick bra och han sov hela vägen. På kvällen åt vi grillat med mamma och Olle.

På lördag förmiddag kom Erika och hälsade på med lilla Ellen. En del snack, bus med barnen, promenad och lunch på altanen. Mycket trevligt. Sen åkte jag till Sara och fikade innan jag skulle på fest. Axel har blivit så stor och söt. Det var kul att jag hann träffa båda två under helgen.
På kvällen var det 30-års fest i Fredsberg. Två stycken firades och det var en mycket trevlig kväll. Parveln skötte sig fint. Han var med, åt och sov i vimlet. Skönt att veta att han kan sova trots (o)ljud.

På söndagen blev det ett besök hos min kusin innan jag skulle åka tillbaka till Karlstad. Vi fick en låda med leksaker till Adrian.
På vägen hem blev det bestämt att vi skulle till Kil för att grilla med Fredriks bror med familj. Trevlig avslutning på helgen.

Kommentera

