I’m going pink

I dag köpte jag en skaljacka på Peak Performance. Jag har länge velat ha ett bra regnställ men det har inte blivit av, på flera år faktiskt. Men nu blev det en jacka till och börja med och den är rosa. Kan ni tänka mig i rosa? Jag som annars inte allt har mycket rosa kläder och framför allt inte som jacka. Den fanns i svart också men den såg så tråkig ut även om svart är ett säkert kort. Dyr var den men det känns bra och Peak har ju bra kvalitet. Nästa månad kanske jag får försöka hitta ett par regnbyxor också, haha. Men en sak i taget. Rätt inställning till regn, eller hur var det?

Bild från http://www.peakperformance.se 
Kommentera

