Ryggläge

Det blev lite bättre under eftermiddagen i går men under kvällen blev jag övertrött istället och hormonerna levde sitt eget liv. Det är lite jobbigt och pinsamt när man efteråt inte kan förklara varför man reagerar som man gör på egentligen struntsaker.

Hur som helst, det har varit utmärkt att vara ledig så här under skid-VM och skidskytte-VM. Har suttit parkerad i soffan och sängen både i går och i dag. Är imponerad av vilka idrottsutövare det är och ska få allt att stämma. Blev riktigt rörd i dag av Therese Johaugs målgång. Nämnde jag hormoner!?
Men det blev en liten promenad i dag i solskenet innan svärmor kom hit på kaffe. Hann precis hem innan ovädret kom. Det lilla som varade 10 minuter för att sedan bli strålande sol igen.

Just nu lockar inget på tv så jag tror det blir läggdags ganska snart. Jag är trött av att inte göra någonting känns det som. Innan jag somnar ska jag fortsätta läsa om 100-åringen av Jonas Jonasson.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera

