Kinkig

Denna vecka har jag märkt att jag sover bättre på natten om jag inte somnar på eftermiddagen, även om jag tycks behöva vilostunden. Så i går höll jag mig vaken under eftermiddagen och somnade ganska fort på kvällen men fy vilken natt! Jag har vaknat till och från hela tiden. Förutom att tömma blåsan som nattlig rutin vaknade jag av att benet/höften var bortdomnad och värkte två gånger, vaknade av hunger, vaknade av att Fredrik låg och snarkade. Det hjälpte inte att han lade sig på sidan utan han snarkade lika mycket för det. Vaknade till och med att Parveln låg och hickade. Mysigt på dagen men inte på natten. Det sista innan Fredriks klocka ringde var att jag vaknade med magknip. Det var inte sammandragningar utan vanligt magknip eller ännu värre influensa, eller?! Nu var det lite magknip men trött och ledsen började ju tankarna rusa iväg så klart när man sitter på toan höggravid. Vill inte bli sjuk nu! Får inte bli sjuk nu!
Slut på klagomål från en trött tjej.

Kommentera

