Sportlov

Sportlovet inleddes med en slapp och skön dag. Jag vaknade till när Fredrik gick till jobbet men somnade om och vaknade mycket senare än vad jag hade tänkt mig. Men eftersom jag inte hade någon tid att passa gjorde det ju ingenting. Fredrik kom hem på lunchen och åt så det var trevligt med lite sällskap. Sen kollade jag på skidor och fortsatte läsa Scar tissue. Någon gång under eftermiddagen blev ögonlocken väldigt tunga så jag somnade på soffan en stund. Inte för att jag har gjort något ansträngande i dag men tydligen behövdes det.
Nu sitter jag mätt i soffan igen och ska strax kolla på Halv åtta hos mig. Tror det får bli en Magnum after dinner först.

Kommentera

