Fredagsshopping

Innan after worken hann jag göra två ärenden på stan. Jag hade orken att stå i en provhytt och prova bh. Jag fick jättebra hjälp på Twilfit och nu så är jag en amningsbh rikare. Hittade en jätteskön modell så jag antar att jag kommer köpa en till sen om amningen kommer igång.
Sen blev det en ny body lotion från Body shop. Det blev inte body butter som jag hade tänkt först och inte Shea doften heller utan Moringa. Lite mildare i doften och mer lättflytande.

Bild lånad från http://www.thebodyshop.se
Kommentera

