1 månad kvar

I dag är det en månad kvar tills Parveln beräknas ploppa ut. Känns lite konstigt men ändå skönt att det närmar sig. Jag går in i vecka 37 nu och magen känns mest i vägen och det börjar ju som sagt trycka på lite. Det ska bli skönt att gå hem till veckan.
Jag har haft en heldag på jobbet och sorterat och slängt och packat mina grejer. Resten av kollegorna är uppe i Hovfjället och åker skidor. Jag hade gärna åkt med om jag inte var höggravid. Förra gången kunde jag inte åka med då heller eftersom jag blev sjuk. Antagligen är det inte meningen att jag ska dit.

Kommentera

