Inte pigg

Var är min energi? I går kväll orkade jag vara vaken till 22-tiden men sen slocknade jag som ett ljus. Sov till 10 i dag med undantag för mitt nattliga toabesök. Efter lite lunch och fika på stan gick vi hem och jag fick väldigt ont i magen, antagligen sammandragningar. Skulle bara vila lite men somnade och sov 1,5 timme. Nu är klockan runt 22 och jag skulle kunna lägga mig och sova för natten. Vad rolig och social jag känner mig.
Jag är irriterad över att jag inte ens orkar läsa längre innan läggdags eller typ blir trött av att se på tv, vilket egentligen inte kräver mycket.
Nej tror det får bli sängen då morgondagen kräver att jag ska vara social hela eftermiddagen.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera

