Onsdag

Uh, i dag var det riktigt segt på förmiddagen. Jag hade inte alls mycket energi och inspiration och mina elever var inte heller på topphumör. Svår kombination. Sen under eftermiddagen var det dags för möten och ingen vet fortfarande var vi hamnar efter sommaren. Det vi vet är att vi inte har en rektor efter måndag utan kommer ha en konsult-variant tills tjänsten är tillsatt. Herregud vad allt är rörigt i och med denna flytt och den nya organisationen. Tur att jag bara jobbar två veckor till och sedan slipper cirkusen.

Jag beställde kladdkakor från bagarna i dag. Det är de godaste kladdkakorna jag har smakat. Fast för mig är det mer som brownies men då är det tydligen något helt annat recept enligt bagarna. Så kladdkaka fast i små fyrkanter. Jag har fått något hemskt sockersug de senaste veckorna. Så jag tänkte moffa några innan förlossningen samt frysa in ett gäng som man kan bjuda på när folk senare tittar förbi när Parveln är född. Vi får väl se hur många det finns kvar då jag vet att Fredrik också är riktigt förtjust i dem.

2 thoughts on “Onsdag

Kommentera

