Öm mitt på

Vi var hos barnmorskan i dag och magen växer som den ska. Men huden hänger inte riktigt med. Det gör riktigt ont ibland och framför allt mitt på runt naveln. Sen vet jag inte om det är för att jag har ett ärr vid naveln som stretar lite extra. Men antagligen är det för att naveln får ta de flesta smällarna när jag går emot diskbänkar och bord.
Hjärtljudet var också som det brukar och Parveln ligger med huvudet neråt.
Jag har nog börjat få foglossning också. Höger höft hugger och det börjar göra ont. Sen är det en molande värk till och från.
Parveln har gymnastik varje dag men är tydligen fortfarande blyg inför kameran. Man ser tydliga rörelser och vi försökte filma i dag men då slutade han självklart på en gång.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera

