Hemmaman

Jag får passa på att njuta nu när jag har en hemmaman i en vecka. I dag när jag kom hem lagade han ordning tacos. Så gott. Är ovan att få saker serverat då man har fått sköta sig själv ganska länge.
Jag hoppas vi får lite gjort nu i veckan innan han börjar jobba. Tänker då på saker som ska sorteras, flyttas eller kastas. Han har samlat på sig en hel del saker under tre år och jag har fyllt på saker i det tomrum han lämnat.
På tisdag börjar han sitt nya jobb här i Karlstad. Vilket flyt! Flyttade hem i söndags, arbetsintervju i går och jobb nästa vecka.

5 thoughts on “Hemmaman

  1. Visst är det lite fyndigt… eller på gränsen till töntigt, hahha. Jag har en vit MacBook, Fredrik hade en svart. Nu har han en MacBook pro så det borde ju bli MacGrey eller MacAlu…
    Men är nöjd med att ha MacWhite som alias på webben.

Kommentera

