Kan det inte sluta nu?

Är så trött på att magen inte fungerar. I natt hände det igen. Vaknade av att det körde runt i magen och det var bara att gå upp. Det tar så mycket energi och man känner sig helt slut dagen efter. Varför händer det alltid på natten?! Självklart vaknade Parveln till så när jag väl skulle sova sen höll han på att möblera om. Suck. Ska bli så skönt när han snart är ute och jag slipper dessa nattbesvär, hoppas jag.
I dag blir det lugnt och tvn som sällskap. Fredrik är i Uppsala och hämtar hem det sista. Jag antar att jag kommer somna i fåtöljen lite för att ta igen förlorad sömn.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera

