Hicka?

De senaste två veckorna har jag känt hur det slår rytmiskt väldigt länge vissa perioder inne i magen. Som en puls ungefär. Först tänkte jag att det måste vara att Parveln ligger och slår för jag känner fötterna på ett annat ställe men det känns ju lite tokigt att han ska ligga och banka. Så det måste ju vara Parvelns hicka som jag känner. Både barnmorskan har nämnt det och jag har läst om det men inte fattat hur man ska veta att det är just hicka. Stackarn, han har hickat nu ungefär 30 minuter.

2 thoughts on “Hicka?

Kommentera

