143

I dag var det dags för besök hos barnmorskan igen. Nu blir det besök varannan vecka fram till förlossningen. Magen växte efter kurvan och Parveln låg och kickade för fullt när jag var där. Han hade 143 i puls och även mina värden var bra. Skönt. Hon kände även på magen och han har lagt sig med huvudet neråt. Vi får hoppas att han stannar så. Jag känner oftast små fötter som sticker ut på sidan eller uppåt precis under brösten men ibland tror jag nog att han vänder och vrider på sig.
I morgon ska jag på första träffen med föräldragruppen. Det ska bli kul att få träffa andra i samma sits. Tyvärr kan inte Fredrik hänga på då han är kvar i Uppsala och fixar det sista med uppsatsen och flytt men nästa vecka då vi har träff igen kommer han med.

Kommentera

