Seg i dag

Det var en mycket trevlig examensmiddag i går kväll på Norrlands nation. När vi kom var det först mingel med bubbel innan vi fick sätta oss till bords. Det var trerätters middag blandad med tal, spex och sång. Vi hade även en egen liten underhållning av en familj i tid och otid vid vårt bord. Grymt störande ju längre kvällen fortskred men förutom det var det kul. Powernapen under eftermiddagen hjälpte även till så jag orkade dansa loss och vara med hela natten. Var lite feg i början då det kändes som att alla kom emot magen på dansgolvet men det var nog mer känslan än att folk verkligen gjorde det. Ett stopp på Max innan promenaden hem gjorde susen.

Men i dag har det inte hänt mycket. Känner mig nästan bakis fast det inte är möjligt. Vi sov väldigt länge och efter en sen frukost slocknade jag i soffan. Nu i kväll blir det lugnt och slappt i soffan och jag hoppas på att kunna lägga mig någorlunda skapligt. Det är dags att försöka vända på dygnet.

Kommentera

