Gääsp!

I natt tog det verkligen priset. Skrev härom dagen om krämpor men detta anses väl inte som en krämpa utan mer som en… fas?!
Jag brukar känna Parveln innan jag ska sova. Han buffar och stökar runt lite, hälsar eller bäddar om i magen men i natt ville han inte vara still en sekund. Var uppe två gånger för jag blev hungrig, eller trodde att det kanske berodde på det, men ändå var han inte still. Oftast brukar jag kunna somna ifrån det. Nu är jag grymt trött och bara för att man har en tid att passa på morgonen kommer detta väldigt lägligt. Tack för, vaddå, 4 timmars sömn.

Kommentera

